Första inlägget

Det är är min första blogg som jag nånsin haft. Min blogg ska handla om lagar, mycket om tjänstemäns befogenheter och allemansrätten, men även en del om motorfordon och när man får bruka våld.
Ni läsare får gärna också kommentera och ställa en fråga eller bara be mig skriva om något speciellt ämne.

När jag skriver om ett ämne så använder jag mig av säkra källor, ofta lagboken, men ibland när svaret inte är självklart så vänder jag mig till experter inom ämnet.

Min idé med bloggen är att upplysa läsare om deras rättigheter, vad du får göra och vad du inte får göra. Ämnena jag skriver om kommer ofta beröra ungdomar, bloggen är alltså mer eller mindre för ungdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0